fredag 30 juli 2010

Tokiga Idéer

Hej! Jag vet inte om man gör såhär, men jag tänkte presentera mig eftersom jag är ny här!
Sara heter jag och tänker leverera fotografier av högsta kvalitet! Eller nja, jag skall försöka.
Jag pluggar på heltid och jobbar extra som studieledare hos studiefrämjandet, även kallad verksamhetsfotograf.
Men nu till det viktiga!
Har en idé till ett ganska....samhällskritiskt fotoprojekt som i grunden bygger på samhällets syn på reklamindustrin, vilka som är lämpliga att vara de stora företagens ansikten utåt, och hur dessa ansikten får se ut.
En tankeställare helt enkelt, lite sådär för att provocera.
SÅ, jag tänkte kolla om det finns någon att bolla mina tokiga idéer med, konstnär eller inte.

Sara.fallheden@hotmail.com eller sara fallheden@facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar