måndag 31 maj 2010

Trallpunkare.

Trots att The doors är jobbigt bra som band, så står publiken ändå på trallpunkarnas sida när det kommer till Live-spelningar. Det är klart, det är lätt att hänga med. Alla ska med är nog mantrat man är ute efter när man spelar Green day.

Bar och brast gjorde uppspelet inte. Det bar mest, lite svagt buret väl nära att slå i golvet, men det hängde lite över. Trots att basspelet gärna ville hitta på lite egna rundor och stycken. Creds till dom flesta och mesta. Antar jag, inte så bra på att vara trevlig.

Klackskor är en jävligt bra och egentligen grabbig uppfinning. Men nog ska vissa kvinnor alltid ha det, deras last i livet är att bli lite bättre i klack, lite som jag blir bättre i mörker.
Nu blev sluttampen väldigt töntgrabbig. Men imorgon ska jag uppmana kvinnan till att bära skorna jämt, om inte på fötterna så kan dom vara med, som backup om man vill impa extra mycket på mattanten för att dom inte hade hårstrån i moset.

A PoW A funderar.
slänger med en länk till min lite mer filosofiska blogg...kolla in, skratta inte för elakt och smäda inte i hemlighet.

PoWs funderingar <----(fullt klickbara ord.)

6 kommentarer:

  1. Det var väl sådär, om du syftar på uppspelet.
    Finns vissa negativa aspekter. Men det behöver man inte kasta knivar mot liksom.

    SvaraRadera
  2. Jag menade såklart texten din fjant.

    SvaraRadera
  3. Okej, tack då. Uppskattas.
    Hur många inlägg per gång vågar man sig på? Känns som denna blogg(konstsida?) läses mer än min egna blogg...

    SvaraRadera
  4. Varsågod din svartvita stentuffing hehe. Du få ju lägga upp så mycket du vill, det är kul att den uppdateras.

    SvaraRadera