fredag 11 juni 2010

behöver du en advokat? jag behöver en kyss.

jag drömde att jag köpte knark jag drömde att du hade dött och jag drömde att jag grät i matsalen
jag drömde att man sa åt mig att inte tänka på saker att ta tag i utan fokusera på sorgen granska den gröp ur den gör den till en skål lägg dina tårar där i senare
jag drömde att jag blev mördad och jag drömde att jag var i fel omklädningsrum jag drömde om konsten att inte kunna konstla sig konstig jag drömde att jag var frihet jag drömde om dig
jag drömde om dig och hur det känns och hur ont det gör och jag drömde att du drömde om mig
jag drömde om Valerie jag drömde om tenderloin jag drömde om dorothy och jag drömde om sister white och jag drömde att jag bar en silverkappa och jag drömde att jag sköt andy warhol
och jag drömde om dig

2 kommentarer:

  1. har inte tid med värsta kommentaren nu för jag har bråttombråttom men jag älskar det här & dig, och förresten var det så väldigt länge sen jag läste något av dig *överväldigas*. måste kila nu dock.

    SvaraRadera