onsdag 16 juni 2010

Och vem fan är Björn?

Sitter vid Björns trädgård och dinglar med fötterna, sitter vid Björns trädgård och dinglar med fötterna och har solglasögon på fastän jag sitter i skuggan, men åh, fattar du ingenting, pucko? Du fattar ju för fan ingenting. Jag sitter vid Björns trädgård och dinglar med benen och jag säger ingenting alls, för när man har ett jävla trassel framför sig vet man inte i vilken ände man ska börja så man tar en sax kanske

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ


I decree today that life is simply taking and not giving
Ask me why and I'll spit in your eye

2 kommentarer:

  1. Du får inte ligga på mitt nylackade golv
    Du får inte le mot mig
    Du får inte dansa med mig på gatan
    Du får inte kyssa mig
    Du får inte reta mig
    Du får inte röra vid min sida
    Du får inte leka med mina lockar
    Men jag kanske skriver en dikt om dig en dag.

    SvaraRadera
  2. Ja vem fan är Björn? - http://sv.wikipedia.org/wiki/Björns_trädgård

    Snyggt sparsmakat stuk på bloggen hörnini...

    SvaraRadera