lördag 12 juni 2010

sex är en hangup

när jag tänker på dig tänker jag
att du är en spya efter en lång fredagkväll
du är ett slaktdjur, du lever för att dö, för att andra ska äta av dig
när jag tänker på oss tänker jag
vi är ett slaktdjur
vi lever för att dö
andra äter av oss
jag är hjärnan du är arslet
nej jag är inte bitter jag är inte arg
jag är bara realistisk och jag förstår sådant du inte förstår
för jag är hjärnan och du är arslet

ps.
Now that you've made me want to die,
you tell me that you're unboyfriendable and I could make you pay in pain,
but I could never make you stay.

ds.

2 kommentarer:

  1. Every vein in my arm is twiching to the sound of your music
    Every inch of me aches to your wave in the dark
    The vast part of my knowing of my knowing has vanished,
    vanished into the nothingness of your consiousness
    You live upon my flesh, my blood, my being human.
    What are you?

    SvaraRadera