fredag 4 juni 2010

Bebisar (bäbisar!?)

Till min förvåning så blev jag bebisbloggvåldtagen, för tre dagar sen. Tänkte "jag klickar nästa blogg" uppe till vänster. Det skulle jag inte gjort. Det enda som kom upp fem bloggar fram var endast massa babyboom trams, om att folk bebibsar (bäbisar) var duktiga på att sova skita och vara allmänt störande men så fruktansvärt skitsöta.

Störde mig ganska mycket, vem fan bryr sig om barnen när dom är circus sex månader?
eller vad dom gör på daglig basis?

Nej, skymf mot internetplats är det allt.

Pratade med klacksko-kvinnan igår, vågade inte uppmuntra till högklacksanvändning. Samlar fortfarande mod. Innan skolavslutningen ska det ske, det har jag lovar mamma.

A PoW A

1 kommentar:

  1. hahaha, bästa jag läst på länge, bäbisar!!!?

    okej, jag vet inte, jag tycke det är roligt med bäbisar, jag fascineras av dom, dom är som en egen art, ett eget folkslag.

    /oskar

    SvaraRadera